Vi hos DMF Forsikring gør vores allerbedste, men ingen er fejlfri.

Vi vil gerne vide, hvis vi har lavet en fejl, eller der er opstået en misforståelse. Har du opdaget, at vi har begået en fejl, eller ønsker du at klage over vores arbejde, kan du nedenfor se dine muligheder.

Er du ikke enig i vores afgørelse?

Når vi behandler din forsikringssag / skade, indebærer det også at vi træffer en afgørelse. Hvis du ikke er enig i afgørelsen eller den måde vi har udført en opgave på, beder vi dig om som det første kontakte den skadesbehandler der har behandlet din sag. Vi vil altid gerne høre din side af sagen, og vi tager os tiden til at forklare hvad der ligger bag den afgørelse vi har truffet. I de fleste tilfælde kan vi i sådan en samtale få løst eventuelle uenigheder, og det er det letteste og hurtigste både for dig og for os.

Vil du klage?

Ønsker du alligevel at klage til os over vores arbejde eller afgørelse, skal du rette klagen til den klageansvarlige i DMF Forsikring G/S.

Administrerende direktør Henrik Gundersen er udpeget til, at være den klageansvarlige. Ring til den klageansvarlige 28 434 233.

Kan du ikke nå til enighed med DMF Forsikring?

Er du ikke nået til enighed med os, kan du klage til Ankenævnet for Forsikring. Klagen skal indsende på et særligt skema, som du kan få hos ankenævnet.